PR korporacyjny
- Audyt komunikacyjny (analiza komunikacji zewnętrznej organizacji);
- Przygotowanie strategii komunikacyjnej;
- Przygotowanie i dystrybucja informacji prasowych - wszystkie nośniki;
- Spotkania z mediami - formalne i nieformalne;
- Organizacja wywiadów indywidualnych;
- Organizacja konferencji i seminariów (scenariusz, przemówienia, pakiety informacyjne dla mediów);
- PR eventowy;
- Doradztwo sponsoringowe;
- Funkcje rzecznika prasowego.
Komunikacja wewnętrzna
- Audyt komunikacyjny (analiza komunikacji wewnętrznej organizacji);
- Przygotowanie strategi komunikacji wewnętrznej - we współpracy ze specjalistami HR;
- Redagowanie wewnętrznych gazetek, biuletynów oraz intranetu;
- Organizowanie spotkań zarządu z pracownikami oraz eventów firmowych;
- Programy motywacyjne dla pracowników;
Komunikacja kryzysowa
- Analiza potencjalnych sytuacji kryzysowych;
- Opracowanie strategii komunikacji kryzysowej;
- Media relations w kryzysie;
- Monitoring mediów;
- Monitoring internetu (strony serwisy informacyjne, fora, grupy dyskusyjne i blogi);
- Szkolenia z zakresu komunikacji kryzysowej;
|
Nasza praca polega
na planowym rozpowszechnianiu informacji o Kliencie, dzięki którym pozyskuje on zrozumienie, sympatię i poparcie osób oraz instytucji, na których mu zależy. |