PR korporacyjny

  • Audyt komunikacyjny (analiza komunikacji zewnętrznej organizacji);
  • Przygotowanie strategii komunikacyjnej;
  • Przygotowanie i dystrybucja informacji prasowych - wszystkie nośniki;
  • Spotkania z mediami - formalne i nieformalne;
  • Organizacja wywiadów indywidualnych;
  • Organizacja konferencji i seminariów (scenariusz, przemówienia, pakiety informacyjne dla mediów);
  • PR eventowy;
  • Doradztwo sponsoringowe;
  • Funkcje rzecznika prasowego.

Komunikacja wewnętrzna

  • Audyt komunikacyjny (analiza komunikacji wewnętrznej organizacji);
  • Przygotowanie strategi komunikacji wewnętrznej - we współpracy ze specjalistami HR;
  • Redagowanie wewnętrznych gazetek, biuletynów oraz intranetu;
  • Organizowanie spotkań zarządu z pracownikami oraz eventów firmowych;
  • Programy motywacyjne dla pracowników;

Komunikacja kryzysowa

  • Analiza potencjalnych sytuacji kryzysowych;
  • Opracowanie strategii komunikacji kryzysowej;
  • Media relations w kryzysie;
  • Monitoring mediów;
  • Monitoring internetu (strony serwisy informacyjne, fora, grupy dyskusyjne i blogi);
  • Szkolenia z zakresu komunikacji kryzysowej;

Nasza praca polega
na planowym rozpowszechnianiu informacji o Kliencie, dzięki którym pozyskuje on zrozumienie, sympatię i poparcie osób oraz instytucji, na których mu zależy.

C 2007 PROFIT system Sp. z o.o.